آبشار کیمون کجاست؟ 🌏| معرفی روستا و آبشار کیمون🧾| جاهای دیدنی🌄| عکس📸

12 خرداد 1403
0 دیدگاه
ریزش آب در دل رودخانه و جنگل سرسبز آبشار کیمون 3848364

در این مقاله، قصد داریم شما را با آبشار کیمون  شهر بابل آشنا کنیم، یکی از جاذبه‌های طبیعی کمتر شناخته شده اما فوق‌العاده زیبا در ایران. ما در این مطلب به مسیر دسترسی به آبشار، بهترین زمان برای بازدید، جاذبه‌های دیدنی اطراف آبشار و سایر ویژگی‌های جذاب این مکان خواهیم پرداخت.

همراه ویلا بابل باشید تا با اطلاعات کامل‌تری به این آبشار فراموش‌نشدنی سفر کنید.


🌏 آبشار کیمون کجاست؟

آبشار کیمون در روستای کیمون واقع در استان مازندران میباشد که این روستا با فاصله تنها ۳۰ کیلومتری از شهر بابل واقع شده است، و در منطقه بندپی شرقی واقع شده است. این منطقه که با جمعیتی حدود ۳۰۰۰۰ نفر، به عنوان یکی از بخش‌های مهم شهر بابل محسوب می‌شود، دارای چشم‌اندازهای زیبایی از کوه‌ها، جنگل‌ها و رودخانه‌هاست که مسافران را شگفت‌زده می‌کند.

راهنمای مسیر به آبشار کیمون در بابل:

🛻 مسیر از تهران به سمت آبشار کیمون

چندین مسیر برای دسترسی به آبشار کیمون در بابل وجود دارد. اگر از تهران به سمت بابل حرکت می‌کنید و جاده هراز را برای رسیدن به شهر بابل انتخاب می‌کنید، پس از رسیدن به شهر بابل، می‌توانید از بلوار نوشیروانی استفاده کنید. پس از این بلوار، به سمت پل قدیمی محمد حسن خان بروید و سپس مسیر جاده حبیبی را طی کنید. در این مسیر، روستاهای زیبا و دیدنی از جمله کلاگر محله، پایین سرست، اقسرا و … را خواهید دید.

پس از عبور از آخرین آبادی با نام صورت، روستای زیبای کیمون به همراه آبشار کیمون با سرسبزی بی‌نظیرش در مقابل شما قرار می‌گیرد. این مسیر به طول ۲۵ کیلومتر از بابل است.

🛻 مسیر از جاده فیروزکوه به سمت آبشار کیمون

مسیر دیگر برای رسیدن به آبشار کیمون برای افرادی است که از جاده فیروزکوه به سمت بابل حرکت می‌کنند. پس از ورود به شهر شیرگاه، در اولین دوربرگردان، مسیر را به سمت جاده اسلام آباد تغییر دهید. سپس از مرزیکلا عبور کرده و مسیر روستای پوستکلا را به سمت شمال ادامه دهید.

در نهایت، به روستای کیمون و آبشار کیمون در بابل می‌رسید. این مسیر، مخصوصاً برای مسافرانی که از تهران می‌آیند، کمی طولانی‌تر اما با چشم اندازهای زیبا و جاده‌های آرامش‌بخش همراه است.

 آدرس دقیقی روستا و آبشار کیمون روی نقشه 5436465
برای دستیابی به آدرس دقیق روستا و آبشار کیمون روی نقشه کلیک کنید.

پلنگ در دل روستای کیمون 8345864


⏰ بهترین زمان برای بازدید از آبشار کیمون در بابل

آبشار کیمون در بابل یکی از آبشارهایی است که در همه فصول سال جذابیت خود را حفظ می‌کند و بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند. اما هر فصلی نیز دارای جاذبه‌ها و شگفتی‌های خاص خود است. در فصل پاییز، با رنگارنگی درختان نارنجی و زرد، آبشار کیمون به چشم می‌آید. هوا کمی خنک و خوشایند است و این منطقه با چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اش شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

در فصل زمستان، با بارش‌های بیشتر، آبشار همچنان پر آب و خروشان است. منظره برفی و شگفت‌انگیز این آبشار به همراه هوای سرد، تجربه‌ای دلپذیر و خاص را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. در بهار و تابستان، آبشار کیمون به وجودی پرآب‌تر، زیباتر و با قدرتی بیشتر از دل کوه‌ها و صخره‌ها تبدیل می‌شود. چشم‌انداز طبیعی و خیره‌کننده‌اش شما را به دنیایی از زیبایی و آرامش می‌برد.

آبشار و رودخانه کیمون در دل صخره ها و جنگل های سرسبز بابل 954685678


🌄 جاذبه‌های دیدنی اطراف آبشار کیمون در بابل

علاوه بر آبشار کیمون، مناطق دیدنی و طبیعی دیگری در اطراف آن وجود دارند که بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کنند.

  1. رودخانه کیمون: رودخانه‌ای که از وسط روستای کیمون عبور می‌کند، یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه است. در اوقات فراغت، می‌توانید در کنار جریان آرام این رودخانه نشسته و از صدای آب زیبا لذت ببرید.
  2. طبیعت زیبای روستای کیمون: طبیعت فراوان و زیبای روستای کیمون نیز از جاذبه‌های این منطقه است. این رودخانه زیبا نیز با آبشار کیمون، طراوت و شادابی بیشتری به این منطقه بخشیده است.

با توجه به قرارگیری آبشار در دل جنگلی سرسبز، می‌توانید ساعت‌ها را در این جنگل و مناطق اطراف آبشار پیاده‌روی کنید و از زیبایی و آرامش طبیعت لذت ببرید.

کلبه های چوبی در دل جنگل و چمنزار های سرسبز روستای کیمون 45454876940 آبشار خروشان کیمون در دل جنگل های سرسبز 487578476

ارسال دیدگاه