اگر قصد سفر به شمال را دارید این جاذبه های بابلسر را از دست ندهید

5 بهمن 1401
0 دیدگاه
جاذبه های بابلسر 545453521123

همانطور که دیگر همه ما میدانیم مازندران یکی از استان های بکر و منحصر به فرد است. بابلسر و جاذبه های بابلسر به عنوان زیبایی های دیدنی مازندران همواره برای همه ما مورد توجه بوده اند، مسلما همه ما تا حدودی با برخی از جاذبه های تماشایی بابلسر آشنایی داریم اما بعضا آن ها همچنان نیز برای ما نا آشنا هستند. اگر شما هم قصد سفر به شمال را دارید توصیه می شود حتما سری به این جاذبه های بکر بابلسر بزنید.

شهرک ساحلی کرفون یکی از جاذبه های کرفون

هر فردی مسلما با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که تهیه کرده است حتی برای یکبار هم که شده قصد سفر به شما را خواهد داشت. همیشه و همه سال طبیعت گردی در شمال از شیرین ترین تفریحات افراد به شمار می رود. یکی از جاذبه های بابلسر که باید حتما از آن دیدن نمایید، شهرک ساحلی کرفون است . ورود به کرفون محدودیتی ندارد اما برای خزرشهر باید پیش از عزیمت کارت مخصوص دریافت کنید . کرفون برای غروب‌های زیبا، ساحل تمیز و فروشگاه‌های معتبر محصولات دریایی معروف است و خزرشهر به خاطر امکانات اختصاصی ورزشی، کافی‌شاپ، غذاخوری، ساختمان‌های لوکس و …

جاذبه های بابلسر 54352112210

تالاب عزیزک

آیا تا کنون نام تالار عزیزک به گوشتان خورده است؟ این تالار یکی از جاذبه های بابلسر است که هم آب کشاورزی منطقه را تامین می کند و هم میزبان پرندگان محلی و مهاجر است. همچنین تالار عزیزک مکانی فوق العاده برای سفر ، شکار، پرورش ماهی و هم چنین لذت بردن از طبیعت است  . اگر به دنبال مقصدی بکر برای لذت بردن از طبیعت هستید، توصیه می شود حتما حتی برای یکبار هم که شد از این تالار دیدن کنید. در این تالاب شما شاهد قو، سمورهای آبی و اردک و درنا خواهید بود.

جاذبه های بابلسر 321545312200

کوهی خیل

از دیگر جاذبه های بابلسر که یادگاری تاریخ شمال به شمار می رود شهر کوهی خیل است این شهر در مسیر ساری به بابلسر قرار دارد و به دلیل داشتن تاریخچه و قدمت حدود 1000 ساله به یکی از شهرهای بکر مازندران تبدیل شده است. با این تفاسیر، می‌توان انتظار داشت که در اطراف آن پستی و بلندی‌های صعب العبور، مناطق بکر طبیعی و انبوهی از آثار باستانی وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه