4 مزایای خرید زمین در بابل | معرفی مناطق سودآور در خرید زمین

11 بهمن 1401
0 دیدگاه
زمین های کشاورزی در بابل 48487874

اگر به فکر خرید زمین در بابل هستید، این محتوا را از دست ندهید. دوران شاه عباس یکی از ایده آل ترین دوره های شهرستان بابل محسوب می شود که یکی از بزرگترین و مجلل ترین کاخ های خود را در بابل بنا کرد. پس از شاه عباس کبیر در دوره زندیان و افشاریان اهمیت بابل به حدی رسید که به عنوان مرکز مازندران شناخته شد.

منطقه مناسب برای خرید زمین در بابل

شهرهای مازندران به طور کلی برای سرمایه گذاری ایده آل هستند، اما قیمت زمین با توجه به موقعیت و خواسته افراد می تواند متفاوت باشد. قیمت زمین ساحلی بالاتر از قیمت زمین جنگلی است، البته زمین در شهرهای شیک و زیبای مازندران مانند نمک آبرود، رامسر، شهر بابلسر و رویان نیز نسبت به سایر مناطق گرانتر است. با توجه به بودجه خود می توانید بهترین مناطق را برای خرید زمین نه تنها در شهرهای بالا بلکه در عباس آباد، کلاردشت، نوشهر، نور، محمود آباد، چالوس، چمستان و حتی مناطق روستایی مازندران پیدا کنید.

زمین کشاورزی شالی در بابل 416541418
” شالی های سرسبز در زمین های کشاورزی بابل”

مزایای خرید زمین مناسب در بابل

 بابل دارای بهترین موقعیت جغرافیایی و آثار تاریخی

خریداران با این تصور که خرید ملک و زمین یک سرمایه گذاری منطقی است، ویلا را در بابل و سایر شهرها خریداری می کنند. یکی از عواملی که به ما در شناسایی بهترین منطقه برای خرید زمین در بابل کمک می کند بررسی موقعیت جغرافیایی ملک و میزان توریستی بودن آن است. زیرا این موضوع در رونق اقتصادی بابل و همچنین افزایش قیمت ویلا و زمین در این شهرستان تاثیر زیادی دارد. بابل به دلیل اهمیت بالا در دوران باستان دارای آثار تاریخی بسیاری است که باعث افزایش فروش زمین در بابل شده است.

جذابیت طبیعی بابل

طبیعت بکر بابل یکی از عمده دلایل خرید زمین و ویلا در این شهرستان است. در حقیقت مهم ترین دلیل مردم برای سفر و خرید زمین در بابل، جنگل های سرسبز و طبیعت شگفت انگیز این شهر است. زمین های روستایی معمولاً در مناطق بسیار ساکت تر، آب و هوای تمیز و مناظر فوق العاده قرار دارند. آب و هوای پاک و طبیعت شمال کشور یکی از مهم ترین عوامل جذب افراد با فرهنگ و خرید ویلا در بابل بوده است. استان های شمالی کشور را به دلیل وجود دریا و بارندگی های فراوان فاقد کمبود آب می دانیم.

درختان بلند اطراف زمین سرسبز در بابل 854196416841
“سرمایه گذاری پرسود با خرید زمین در بابل “

دسترسی بابل به سایر شهرستان های اطراف

دسترسی بابل به شهرستان بابلسر، قائم شهر و ساری و همچنین آمل یکی از بزرگ ترین مزیت های این شهرستان است که خریدار می تواند برای تفریح ​​و خرید به این مناطق سفر کنید. در نهایت هر چه ملک خریداری شده به امکانات شهری و رفاهی نزدیکتر باشد، توجه مردم به آن بیشتر خواهد شد. مجاورت بابل به دریای خزر که دارای یک سری بنادر است از دیگر عوامل جذب مردم برای خرید زمین در بابل است.

بابل فضایی برای رشد و توسعه

بافت روستاهای بابل تقریباً یکپارچه است و نسبت به سایر روستاهای اطراف تهران خبری از ساخت و ساز زیادی نیست. برخی از زمین های کشاورزی ارزان قیمت به دلیل امکان قرار گرفتن در طرح هادی روستایی در آینده (زمین کشاورزی نزدیک به بافت) افزایش قیمت خواهند داشت.اگر تغییری مانند آسفالت ایجاد شود بخش عظیمی از راه های ارتباطی مناطق بکر شمال برای بهسازی و پیشرفت است.

 

ارسال دیدگاه