آشنایی با جاذبه های تماشایی بابلسر که همه را شگفت زده کرده است

21 دی 1401
0 دیدگاه
بابلسر 154512221205

بابلسر یکی از شهرهای بسیار زیبا در مازندران است و با داشتن جاذبه های خیره کننده بسیاری که شامل می شود همواره مرکز توجه مسافران و گردشگران بسیاری واقع شده است. اگر برای شما هم لذت تفریح و مسافرت بسیار مهم است توصیه می شود حتما به این شهر شمالی با جاذبه های بکر و تماشایی سری بزنید. بابلسر در دوران قاجار مشهد سر نامیده می شده؛ زیرا عده ای بر این باور بودند که سر برادر امام هشتم در آنجا دفن شده است. اما به مرور زمان خود را از همسایه های جنوبی خود بابل جای داده و امروزه نیز به همین به شهرت رسیده است.

جاذبه های تماشایی بابلسر

بابلرود و پل معلق بابلسر

یکی از جاذبه های تماشایی بابلسر که بسیاری از مسافران و گردشگران را به سمت خود کشانده است بابلرود و پل معلق بابلسر است. بابلرود از بلندی های البرز سرچشمه گرفته و پس از طی کردم مسیری خود را به بابلسر می رساند. این موضوع سبب رونق این شهر در راستای کشاورزی شده است و ماهی گیری ، قایق رانی و حتی نشستن بر کرانه های رود بسیار لذت بخش و رویایی خواهد بود و در واقع از تفریحات ساکنین و مسافران این منطقه به شمار می رود.

بابلسر 98654121325554

روستای گالشکلا

در جنوب منطقه ساحلی بهنمیر روستایی بکر با طبیعت سرسبز و مراتع خوش آب و هوا وجود دارد که آن را با نام روستای گالشکلا می شناسند. از روستا یکی از حاصلخیر ترین روستاهای مازندران است که در زمینه دامداری رواج یافته است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند در سفر چند شبانه روزی را در روستایی بکر بگذرانند، توصیه می شود حتما از این روستا دیدن کنید.

بابلسر 417147585414

منطقه ساحلی میرود،جاذبه خیره کننده بابلسر

از دیگر جاذبه های تماشایی بابلسر باید به منطقه ساحلی میرود اشاره کرد که در طی چندین سال گذشته توجه بسیاری از گردشگران ومسافران را به سمت خود کشانده است. اگر به دنبال محلی برای لذت بردن هم از جنگل و هم از دریا هستید توصیه میشود حتما از این زیبایی بیکران در شمال دیدن کنید. از جمله مزایای سفر به بابلسر و انتخاب تماشای میرود باید به دسترسی به امکانات رفاهی، آلاچیق، آب شرق، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد، منطقه ساحلی میرود یا همان بهنمیر از بهرین گزینه های سفر به بابلسر محسوب می شود و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

 

ارسال دیدگاه