معرفی 9 شغل پردرآمد در شیرگاه

15 بهمن 1401
0 دیدگاه
زمین های کشاورزی در شیرگاه 41685466

شهرستان شیرگاه از مهم ترین شهرستان های استان مازندران محسوب می شود. به علت وجود تعداد زیاد پل با ویژگی های خاص این شهرستان به شهر پل ها مشهور است. این شهرستان دارای آب و هوای کوهستانی و خنک است. علت این امر وجود کوه البرز در جنوب این شهرستان است.

شغل مناسب شمال کشور برای داشتن درآمد بالا

داشتن بهترین شغل و کسب درآمد بالا چیزی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند. در هر شهر و منطقه ای بر اساس ویژگی ها و امکانات موجود،از جمله محصولات، امکانات آب و هوایی، امکانات کشاورزی و مختصاتی مانند وجود دریا، کوه وغیره فرصت های شغلی خاصی وجود دارد. بهترین شغل شمال کشور و بهترین شغل شیرگاه را می توان در گستره وسیعی از کشاورزی و مشاغل مرتبط با گردشگری با توجه به آب و هوای این منطقه که بسیار مساعد است تعریف کرد. در نتیجه، انتخاب های زیادی برای انجام بهترین کارآفرینی در شیرگاه وجود دارد.

شهرستان شیرگاه به دریای خزر می رسد و با حاشیه دریای خزر مرز آبی دارد.این شهرستان به دلیل مجاورت با دریای خزر دارای رطوبت بالا و بارندگی زیاد است. البته این میزان بارندگی در تمام نقاط شهرستان به صورت یکسان رخ نمی دهد. اشتغال در شهرستان شیرگاه با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات تعریف می شود.

کاشت شالی در زمین های کشاورزی شهرستان شیرگاه
کاشت شالی در زمین های کشاورزی شهرستان شیرگاه

معروف ترین مشاغل شهرستان شیرگاه

این شهرستان با داشتن زمین های کشاورزی حاصلخیز و باغات میوه و همچنین منابع آبی یکی از قطب های کشاورزی ایران است. بنابراین کشاورزی یکی از کانال های اصلی اشتغال در این شهرستان است. و بسیاری از مردم به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند. زیرا به غیر از کار مستقیم در مزارع کشاورزی و باغات، مشاغل جانبی زیادی در این زمینه وجود دارد. از حمل و نقل و عرضه ابزارآلات پیشرفته کشاورزی گرفته تا مشاغل مربوط به فرآوری محصول و بازاریابی برای آنها از جمله مشاغلی هستند که می توانند بهترین مشاغل این منطقه در کشور و یا بهترین کارآفرینی در شمال باشند.

معروف ترین مشاغل شیرگاه:

کشاورزی، باغداری

باغ میوه های تابستانی در شیرگاه
باغ میوه های تابستانی در شیرگاه

 

دیگر مشاغل رایج مشاغل شهرستان شیرگاه

مشاورین املاک

به عنوان یک مشاور املاک در شیرگاه، می‌توانید طی تمام فصول سال به مشتریانی که به دنبال خرید یا فروش ویلا در این منطقه هستند، مشاوره کامل و حرفه‌ای ارائه دهید. این منطقه با جاذبه‌های گردشگری زیاد، همواره مورد علاقه توریست‌ها و خانواده‌هایی که به دنبال یک ویلا شیک و مجهز هستند، قرار گرفته است. بنابراین، شما به عنوان یک مشاور املاک می‌توانید با ارائه خدمات حرفه‌ای و تخصصی خود، نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید و آن‌ها را در تصمیم‌گیری در مورد خرید یا فروش ویلا یاری کنید.

مشاور املاک، شغل پرسود در شیرگاه
مشاور املاک، شغل پرسود در شیرگاه

آژانس مسافرتی

شرکت‌های مسافرتی در منطقه شیرگاه، با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله تورهای متنوعی از جمله تورهای چند روزه، تورهای نوروزی و تورهای تابستانی را برای گردشگران ارائه می‌دهند. با ارائه خدمات توریستی با کیفیت و ارزان قیمت، این شرکت‌ها می‌توانند بازار بزرگی را در این صنعت به دست آورند. همچنین، با توجه به تعداد زیاد گردشگرانی که به شیرگاه سفر می‌کنند، این شرکت‌ها قادر به بهره‌برداری از ظرفیت بالای هتل‌ها و مهمانپذیرهای منطقه هستند و می‌توانند به ایجاد اشتغال در منطقه کمک شایانی کنند. به علاوه، با راه‌اندازی تورهای جدید و جذاب، این شرکت‌ها می‌توانند بازار خود را گسترش داده و سود بیشتری به دست آورند.

آژانس مسافرتی:

آژانس ها مسافرتی با تهیه تورهای چند روزه، تورهای نوروزی و تورهای تابستانی و ارائه خدمات توریستی با کیفیت و ارزان قیمت می‌توانند بازار بزرگی را در این صنعت به دست آورند.

آژانس های مسافرتی معتبر در شیرگاه 49854965485496
ارائه تورهای جذاب در آژانس های مسافرتی معتبر در شیرگاه

 

شرکت خدماتی

از جمله مشاغل پرطرفدار در منطقه شیرگاه، شرکت‌های خدماتی بهداشتی و نظافتی می‌باشند که در راستای حفظ سلامت و بهداشت مردم و همچنین پاسداشت زیبایی و تمیزی شهر، فعالیت می‌کنند. با وجود تعداد زیاد ویلا‌ها و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، شرکت‌های خدماتی می‌توانند خدمات نظافتی و بهداشتی مناسبی را به شهروندان و گردشگران ارائه دهند. با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب، این شرکت‌ها می‌توانند برای خود بازار بزرگی در این صنعت به دست آورند. به علاوه، با توسعه خدمات نظافتی و بهداشتی، می‌توانند به کاهش احتمال بروز بیماری‌ها در محیط‌های مسکونی و تجاری کمک کنند و سلامت و بهداشت شهر را بهبود بخشند.

تمیزی و پاکیزگی با شرکت های خدماتی شیرگاه
تمیزی و پاکیزگی با شرکت های خدماتی شیرگاه

اجاره ویلا

در شیرگاه می‌توانید با مدل کسب و کار جدید و جذابی آشنا شوید که افرادی که فضای خود را به‌صورت آپارتمان یا سوئیت به‌صورت کوتاه مدت به مسافران اجاره می‌دهند، را در بر می‌گیرد. این روش اجاره به‌صورت خانگی در شیرگاه رواج دارد و برای مسافرانی که قصد دارند چند روزی در این شهر باشند، گزینه مناسبی است.

اجاره ویلا سویسی در دل جنگل های شیرگاه
اجاره ویلا سویسی در دل جنگل های شیرگاه

کارواش

با وجود تعداد زیاد مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، کسب‌وکارهای خدمات خودرو نیز رونق بسیار خوبی دارند. برای مثال، کارواش‌ها با ارائه خدمات شستشوی خودرو با کیفیت و مطمئن، می‌توانند نیازهای خودروهای مسافران را برطرف کرده و از ایجاد شرایط مناسب برای حفظ و نگهداری خودروها بهره برداری کنند. همچنین، با ارائه خدمات تعمیر خودرو، این کسب‌وکارها می‌توانند از اعتماد مشتریان بهره برده و با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب، بازار بزرگی در این صنعت را برای خود فراهم کنند.

ارائه تمامی خدمات شستشوی خودرو در کارواش های شیرگاه
ارائه تمامی خدمات شستشوی خودرو در کارواش های شیرگاه

داشتن کیترینگ

بعضی از مسافران در سفر به دنبال تجربه غذاهای محلی هستند و علاقه دارند به رستوران‌هایی که غذاهای محلی و سنتی ارائه می‌دهند سر بزنند. بنابراین، رستوران‌هایی که غذاهای محلی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، احتمالا به دلیل جذابیت این غذاها، رونق خوبی خواهند داشت.

سرو غذاهای با کیفیت در کترینگ خانگی شیرگاه
پخت غذاهای با کیفیت در کترینگ خانگی شیرگاه

سالن بازی

با توجه به تعداد زیاد گردشگران و خانواده‌هایی که با کودکانشان سفر می‌کنند، سالن بازی یکی از مکان‌های پرطرفدار در این شهر می‌باشد. این مکان به کودکان فرصت می‌دهد تا بازی کنند و والدین نیز بتوانند به‌ آرامش خود برسند و از سفر لذت ببرند. در نتیجه، سالن بازی به عنوان یکی ازمشاغل پردرآمد شیرگاه مورد توجه قرار گرفته است و سوددهی بالایی خواهد داشت.

سالن بازی، مکانی برای تجربه شادی و هیجان کودکان دلبندتان
سالن بازی شیرگاه، مکانی برای تجربه شادی و هیجان کودکان دلبندتان

ارسال دیدگاه