تا چه اندازه از باغ ویلا می دانید؟

17 آذر 1401
0 دیدگاه
باغ ویلا 85742185230

خیلی ها باغ ویلا را با منزل های ویلایی یا این که ویلاهای تخت و بدون طبقه اشتباه می گیرند. البته اساسا این طور نیست. حقیقتاً بایستی بگوییم که در خیلی از موارد، شیک بودن خود ساختمان و محل سکونتی که برای باغ ویلا درنظرگرفته شده از اهمیت خیلی بالایی برخوردار نیست و بیشتر جنبه ی فضای طبیعی و جنگل واری که در این متراژ زمین تعبیه می شود اهمیت دارد.

اما این را هم بدانید که هر چقدر ویلا و ساختمانی که برای اسکان در باغ ویلا ساخته می شود، شیک تر باشد، به طور طبیعی کلیات محوطه، جذاب تر و در نهایت قیمت ویلا گران تر خواهد شد. خیلی ها گمان می کنند که تنها منزل های حیاط دار تک طبقه و کفی میتوانند محل اسکان باغ ویلا باشند البته که این طور نیست. با دقت به پیشرفت علم معماری و وسیع تر شدن این هنر میان مهندسان، می توانیم شاهد باغ ویلاهایی در مازندران و سایر قسمت های ایران و بلکه هم دنیا باشیم که از یک ساختمان چندین طبقه در همجواری یک باغ بسیار بزرگ و مجهز تشکیل شده اند.

به عنوان مثال، کافیست خانه برخی از سلبریتی های بزرگ دنیا را در گوگل سرچ نمایید و متوجه شوید که دست یک مهندس معمار برای پیاده سازی باغ ویلا ها در یک زمین با متراژ بالا، تا چه اندازه باز است. این ویژگی ها باعث افزایش خرید ویلا در بابلسر می شود و علت اصلی آن زیبایی این منطقه است.

 باغ ویلا  84531234504

باغ ویلا چیست؟

باغ ویلا به یک محیط بزرگ سبز و پر  از درخت و درختچه و سبزی گفته می شود که محلی برای اسکان نیز دارد. یکی از دلایلی که عموما قیمت باغ ویلاها به نسبت بقیه بیشتر می باشد، همین متراژ بالایی می باشد که به فضای طبیعی باغ ویلا اختصاص داده شده.

 باغ ویلا  87465312044

امکانات بینظیر باغ ویلا

از امکانات و ویژگی بی همتای باغ ویلا چه مدانید؟ واقعاً جواب این پرسش تمام و کمال به شما ربط دارد؛ به شما که خواسته تان از یک  ویلای لوکس چیست؟ آیا تنها دوست دارید که در میان درختان باغ تان بچرخید و میوه و محصول برداشت فرمائید؟ یا این که ترجیح می دهید میان این درختان و درون یک آلاچیق قشنگ، نهارتان را در کنار خانواده عزیزتان و دوستانتان میل نمایید. یا این که اصلا دوست دارید در زمین بازی با بچه ها بازی نمایید و یا این که در استخر روباز ویلای تان دراز بکشید و به اسمان آبی و تمیز بالای سرتان خیره شوید.

اصلاً چرا راه دور برویم، شاید دوست داشته باشید روی تراس بزرگ و مجهز ویلای تان بنشینید و در عین نوشیدن یک دمنوش به وقت غروب، لحظه ای شیرین را تجربه فرمایید. بله! همه این ها در یک ویلا ممکن می باشد، در صورتی به درستی و باب میل شما پیاده سازی و ساخته شده باشد. اما حتماً میدانید که جمع کردن تمامی این تجهیزات در کنار یکدیگر مخارج خیلی متعددی را می طلبد. با این حال عموما افرادی که طالب اینگونه امکاناتی در یک باغ ویلا می باشند، حتما بودجه خوبی را برای خرید ملک جذابی در نظر گرفته اند.

 

ارسال دیدگاه