آشنایی با خیره کننده ترین مناطق شیرگاه برای سرمایه گذاری

13 آذر 1401
0 دیدگاه
خیره کننده ترین مناطق شیرگاه 874685450

آیا تاکنون با خیره کننده ترین مناطق شیرگاه برای سفر و سرمایه گذاری آشنا شده اید؟ شیرگاه یکی از مناطق خوش آب و هوای شمالی است که به دلیل بهره مند بودن از زیبایی های طبیعی بسیار ، همواره مرکز توجه بسیاری از سرمایه گذاران، مسافران و از همه مهم تر گردشگران می باشد. در این محتوا میخواهیم با جذاب ترین مناطق شیرگاه آشنا شویم، با ماه همراه باشید.

روستای بورخانی، یکی از خیره کننده ترین مناطق شیرگاه

آب و هوای خنک و تمیز در کنار طبیعت رنگارنگ، آن چیزی است که گردشگران را برای خروج از روستای برهانی سخت می کند. این روستا در 35 کیلومتری شیرگاه قرار دارد. مانند بسیاری از روستاها از دو قسمت پایین و بالا تشکیل شده است. امامزاده بوبر کیا سلطان تنها اثر تاریخی روستاست که در کنار آن سه قبر وجود دارد.وارد این روستا که می شوید خانه های کاهگلی ساده ای را می بینید که در میان درختان بلند پراکنده اند. بدون شک نظیر آن را کتر جایی دیده اید. جمعیت روستای بورخانی حدود 370 نفر است که از طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش می کنند. این منطقه به دلیل زیبایی و بافت بسیار تاریخی خود به یکی از مناطق پررونق فروش ویلا در شیرگاه تبدیل شده است.

خیره کننده ترین مناطق شیرگاه 068973851093

چشمه علی

پس از گذشتن از پل ورسک و حدود نیم ساعت پیاده روی، آبشار چشمه علی یا آبشار ورسک را خواهید دید. این آبشار از دو قسمت آبشار کوچک و  آبشار بزرگ تشکیل شده و از ارتفاع 20 متری به سمت صخره ها جاری می شود. صدای دلنشین برخورد آب با صخره ها به قدری دلنشین و آرامش بخش است که هیچ چیز دیگری جایگزین آن نمی شود.

مسیر پیاده روی به سمت چشمه علی شیرگاه هموار است. بنابراین افراد در هر سنی می توانند به راحتی با کفش مناسب خود را به آبشار برسانند و از طبیعت بکر و چشم نواز آن لذت ببرند. از آنجایی که چشمه علی یک آبشار فصلی است، پیشنهاد می کنیم در اواسط بهار و اوایل تابستان از آن دیدن کنید.زیرا در این روزها پرآب ترین روزهای خود را می گذراند.

خیره کننده ترین مناطق شیرگاه 047865413240

آبشار گزو

این آبشار یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شیرگاه و استان مازندران است که در 15 کیلومتری شیرگاه قرار دارد. این آبشار از یک آبشار بزرگ به ارتفاع 45 متر و یک آبشار کوچک به ارتفاع پنج متر تشکیل شده است. ویژگی مهم آبشار گزو این است که در قلب جنگل معروف لفور واقع شده است. طبیعت بکر و زیبای اطراف آبشار گزو آن را به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شیرگاه معروف کرده است. در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی قصد دارند از سوادکوه دیدن کنند. به طور کلی این مناطق علاوه بر مناسب بودن برای ویلا سازی، مناطق مناسبی برای خرید و فروش آپارتمان در شیرگاه نیز محسوب میشوند.

 

ارسال دیدگاه